top of page
  • Marta SiÄ™ Zmienia

ZAMYKAM STARY ROK I RUSZAM W NOWĄ PODRÓŻ - podsumowanie i plany


Zamykam stary rok i ruszam w nową podróż. Wyrzucam z pamięci nieprzyjemne sytuacje i porażki - nie chcę się na tym skupiać. Nie wszystko poszło jak chciałam, ale dostrzegam to, co udało mi się osiągnąć pomimo tego. Na pewno nie schudłam, a nawet przytyłam. Moje skaczące hormony nie ułatwiają sytuacji, ale walczę dalej :) Jest tyle możliwości by się cieszyć i czuć satysfakcję :) A z Nowym rokiem... nowe nadzieje, nowe plany i kolejne zmiany :)

2017 był dla mnie:

  1. - dostrzegłam że walka o zdrowie może sprawiać przyjemność

  2. stałam się silniejsza

  3. uczestniczyłam w różnych grupowych, sportowych spotkaniach o czym nawet nie pomyślałabym wcześniej

  4. znalazłam ulubione zajęcia fitness (TBC i aqua aerobik). Ja... która nawet za chodzeniem nie przepadałam

  5. poznałam wielu ciekawych ludzi... tu w necie. Wiele razy udało mi się z nimi spotkać na żywo przy okazji różnych spotkań autorskich czy sportowych. Wiele znajomości trwa nadal :)

  6. zmieniłam miejsce pracy i czuję nareszcie, że trafiłam do miejsca o którym zawsze marzyłam

  7. utrwaliłam w sobie wiedzę, że zdrowe jedzenie jest smaczne i zdrowe, a nawet słodkie

  8. zaczęłam prowadzić swojego bloga :) a potem drugiego - zawodowego

  9. podjęłam nowe wyzwanie zawodowe - zaczęłam prowadzić zajęcia dla studentów z metodyki pracy

2018 będzie dla mnie:

  1. :) I marzyłam o tym dniu od dziecka :) spełnieniem marzeń - tak stwierdziła moje przyjaciółka składając mi życzenia noworoczne. "W tym roku przecież spełni się największe Twoje marzenie" - powiedziała... I miała rację. W tym roku wspólnie z A. włożymy sobie obrączki na palec - i będziemy sobie przysięgać miłość, wierność i uczciwość małżeńską do grobowej deski

  2. wyzwaniem - to kolejne podejście do walki o zdrowszą i szczęśliwszą wersję siebie. Zdrowie nie zawsze nas słucha, ale zrobię wszystko żeby było lepiej.

  3. świętowaniem - w lutym kończę 40 lat :)

  4. walką ze słabościami - bo zawsze się znajdą i muszę być na nie gotowa

  5. dalszą pracą nad blogiem - mam nadzieję, że dalej będziecie ze mną, a ja będę się starać pisać regularnie :) Albo przynajmniej w miarę regularnie

  6. rokiem w którym w końcu zacznę biegać regularnie. Może w końcu pobiegnę w jakimś biegu na 5 km.

  7. wspaniałym okresem przygotowywania do ślubu: wybierania obrączek, sukienki, butów, garnituru, fryzury...itp. A potem przez kolejne 6 miesięcy będę się cieszyć i wspominać, oglądać zdjęcia i pokazywać wszystkim :) Znając siebie ta faza może się znacznie przesunąć na następne lata ;)

  8. chciałabym żeby ten rok był dla mnie sukcesem w schudnięciu. Tym bardziej, że w 2017 nie wszystko poszło w tym względzie tak jakbym chciała.

Wiele przede mnÄ… :) Marta SiÄ™ Zmienia wraca do gry!!! :)

Trzymajcie kciuki i bądźcie ze mną jak dotąd. DZIĘKUJĘ! <3

43 wyświetlenia0 komentarzy

Ostatnie posty

Zobacz wszystkie
bottom of page