top of page
  • Zdjęcie autoramartasiezmienia

CHILLLLL NA DZIAŁCE :)


Słowo się rzekło, że w każdą niedzielę będzie odpoczynek, więc nie ma przebacz. Jest niedziela to będzie też relaks. Zresztą wiosna rozgościła się dzisiaj na dobre i grzechem byłoby nie oddać się tym promieniom słonecznym ;)

Z przyjemnością korzystałam więc dzisiaj z tak pięknej pogody.

Wspólnie z A. i dwoma naszymi psami wybraliśmy się na działkę. Już zapomniałam jaki to fajny wynalazek ;) Ktoś, kto wymyślił RODOS w centrum Warszawy to mistrz. Pakujemy manatki, bierzemy psy, mija 10 minut i jesteśmy w zupełnie innym świecie. Cisza, spokój, natura, trawa, słońce, pierwsze kwiaty i MY :) A kiedy robi się późno, zimno, ciemno, wilki z lasu to 10 minut i jesteśmy w domu :) Super układ...

Dzisiaj, zgodnie z postanowieniem, pierwsza relaksowa niedziela za nami i było bosko. Spędziliśmy tam cały dzień

i z przyjemnością przypomnieliśmy sobie, że odpoczynek to bardzo fajna rzecz. Myślę, że nasze psy też były uszczęśliwione :)

Żeby nie było, że tylko psy odpoczywały to ja razem z nimi. Czas minął mi tak szybko, że zanim zdążyłam się rozkręcić to już musiałam pakować torby i zbierać się do domu... Ale... Gra w kości i karty była, poleżałam na kocyku, poczytałam książkę, poprzytulałam się do A., zjadłam kiełbaskę z grilla, napiłam się wody (normalnie byłoby zimne piwko, ale postanowienie, że 0 alkoholu trwa), pobawiłam się z psami, łapałam słońce i było cudnie :) Postaram się robić to częściej. W sumie to chyba nie ma prostszej formy odpoczynku niż wyjście na działkę. Mam tylko nadzieję, że jeśli chodzi o relaks to będę bardzo produktywna i w następną niedzielę wymyślę coś równie błogiego :)

P.s. w tajemnicy Wam powiem, że chyba pierwszy raz na blogu pokazuję zdjęcia z "normalnej" perspektywy ;) Pewien ktoś, parę dni temu zadał mi pytanie "dlaczego wszystkie zdjęcia są z góry" i zdałam sobie sprawę, że robię tak, bo wyglądam wtedy szczuplej ;) Więc żeby nie było... Dzisiaj prawidłowa perspektywa i to bez dziubka... bo podobno też mam do niego słabość ;)))

Pozdrawiam Was kochani i pamiętajcie o odpoczynku :)

Przynajmniej raz w tygodniu przyda się reset :)

3majcie się ciepło :)

37 wyświetleń0 komentarzy

Ostatnie posty

Zobacz wszystkie
bottom of page